Inevitable Journey

Pengembaraan Yang Membawa Kita Ke Tempat Yang Baru
Dan Yang Akan Membawa Kita Pulang

Oct 31, 2009

Blue Bear =)

one day,
saya mesej dengan someone special.
dia tanya,
"suka pakai bear yang gantung kat beg tu tak?"
and saya jawab "tak pernah pakai tapi cam best, sweet je"
"nanti bagi"

then pagi tu jumpa la dia,
bagi la bear tu but dia tak kasi tengok,
dia bagi cover dengan plastik. =)
dia cakap,
"tengok dosa! jangan bukak sampai kat rumah oke?"
saya pon ok saja lah.

masa pergi dewan saya buat announce satu kelas,
"dia bagi ni!!" haha.
gembira, dorang jealous gak =)

balik je rumah terus tengok.
waw! cute sangat3. (nada upin & ipin)
for ages I haven't get bear.
kecik tapi cute kot.

then snap la sebagai kenangan,
so saya gantung kat beg.
takut gak kotor, so pakai untuk sehari je lah.
esok nya pakai, tunjuk kat dia,
dia gelak. pastu tunjuk satu kelas,
dorang buat mulut bangau. =p
HAHA.









































p/s ; terima kasih sangat-sangat oke!

No comments: