Inevitable Journey

Pengembaraan Yang Membawa Kita Ke Tempat Yang Baru
Dan Yang Akan Membawa Kita Pulang

Oct 31, 2009

Birthday !

29/10/09 - Ayong's!

Happy Birthday sister!
Semoga dirahmati
Semoga dimurahkan rezeki
Semoga your wishes come true!
=)

So hari khamis tu pulak my mom intended nak pergi celebrate
kat rumah ayong di putrajaya.
so petang tu juga semua pergi. kena paksa gak. =)
Aku? mesti la nak pergi.
putrajaya la tempat kedua aku untuk relax, kejap-kejap pn.
sebelum tu sempat tengok sumpah bunian. HAHA. =p

So on the way ke sana saya berpeluang menikmati buku berperisa
matematik tambahan!
tidak. esok add maths!!!

Then dah sampai saya follow my sisters,
ayong and angah pergi alamanda while my parents and adik stay
di rumah ayong.

di alamanda ;
first pergi cari makanan la.
sorang nak ayamas sorang nak kfc,
layan saje.
saya mahu secret recipe!
chocolate indulgence maa.



























tinggal a slice je? ouh3.











makanan simple sajep. sedap.











cake - cake ! ! !

simple saje that night. and pretty nice gak.


one more thing;
ayong punya taman
menjadi.
hijau jep.
haha. deco bersama
abang long.
=)


p/s ; dah baik!