Inevitable Journey

Pengembaraan Yang Membawa Kita Ke Tempat Yang Baru
Dan Yang Akan Membawa Kita Pulang

Sep 16, 2009

Kad Raya

yeah!
ini lah masanya untuk aku beri kat raya kat member.
Aku tak tahu la kenapa, agaknya wajib kot.
Yela, tiap-tiap tahun, mesti!!! ada punya kad raya aku bagi.
Tak kurang juga aku dapat.
Tapi aku lebih suka bagi.
Sebab, entah la. Rasa puas kot.

So, aku kira struggle cari kad raya tahun ni.
Nak bagi siapa pun aku tak sure.
Tapi aku dah target nak bagi budak SDAR.
Tapi sangat keberatan nak pergi sekolah tu
lagi . Something menghalau aku perhaps. huhu.

So aku dah beli,
approximately 25 something aku ada.
Tapi mestinya ada kad special untuk orang special.
hehe.
ni dia kad-kadnya:



















Mostly aku bagi kad raya for my beshties, members baik and classmates jep.
heee.
dah tak larat nak bagi banyak sangat.
Boleh je bagi tapi kekeringan idea nak tulis apa.
Sorry ok yang aku tak bagi tu.
T akan berbunyi la cellphone korang aku wish gak.

papepon...


enjoy this festival with joy and happiness!!!



p/s ; "tak payah guna kad raya, sms je" kata-kata seorang insan.
ha?

No comments: