Inevitable Journey

Pengembaraan Yang Membawa Kita Ke Tempat Yang Baru
Dan Yang Akan Membawa Kita Pulang

Nov 6, 2009

Setahun

baru je bodek and godek gambar-gambar lama.
tak la berapa lama.
setahun dulu.
saya pernah lepas PMR dulu try botak.
haha. sebagai tanda merdeka kot.
dalam ramai-ramai yang intend nak botak.
saya je tak gegel.
bukan nak kecoh, tapi memang kena lah.
sebab masa tu dandruff sangat-sangat banyak!
rela cabut and cukur rambut ni.
tapi tak la tergamak sampai macam tu.
just botakkan sahaja.


haha. tengok lah ;







































time ni hangat berjalan pergi KL-Putrajaya































































ni pulak masa buat parti JC
kat depan rumah ramai-ramai.

wah. this is it!
so miss it kot.
Maksud saya rambut botak tu.
and someone cakap, kamu tak hensem botak.
but, seriously, saya bebas dengan botak.
HAHA.

3 comments:

NAMP :) said...

HAHA . botak man :P
relakss doe ;)

NAMP :) said...

AAA , weyy
nak tau cmne nak letak comment mcm kau ni ea ? aku sudah lupe lahh :P
tlg ajar kan. HAHA

caPiek said...

haha. yeah. wannabe too?
=)