Inevitable Journey

Pengembaraan Yang Membawa Kita Ke Tempat Yang Baru
Dan Yang Akan Membawa Kita Pulang

Dec 17, 2009

More, More, and More Achievements!

post kali untuk SDAR Symphonic Crew!
2 thumbs up and 5/5 stars lah aku bagi korang!

walaupun aku dah lama officially keluar daripada band ni
tapi tak bermakna aku tak perlu tahu pasal dorang.
kena update juga laaa.

nak kata rindu memang sangat-sangat
so rasa serba salah jugak la sebab tak dapat buat apa-apa
kat korang dulu.
maybe dengan cara tahu pasal korang ni at least
aku punya jiwa still melekat pasal band dari sudut positif sahaja =)

baru-baru ni korang dah menang Malaysia Wind Orchestra kan.
so congrats yang amat!
mengalahkan UiTM lagi. pergh!
bagus-baus-bagus!

apa-apa pun keep moving ok!
dengan administration yang baru,
new people mostly recruit.
aku harap sangat korang dapat menang tahun depan.
for the Festival Final Wind Orchestra 2010 di PICC
aku datang taw nanti, tapi make sure dapat pergi final dulu!

one more thing, tak tahu pulak korang keluar newspaper.
just aku tak perasan pulak siapa yang conduct tu?


















haha yang tak boleh tahan statement newspaper ni! motif gila.
huhu tak pa lah, indeed it should be so!


















but I can never forget kegempakan korang,
the best ever!

bak kata aku kepada Syahmi the conductor and trumpeter -
"You conduct, I follow!" (ada bunyi tersendiri yep)
even ko tak conduct aku pon!
HAHA

2 comments:

NAMP :) said...

aku suka laki main piano :D
whoo, jari dia lawaaaaaaa ;P

caPiek said...

HAHA.
motiff!!
tp xde la pianist situ.
sume more to blow jep..
so melepas.

pianist jari lawa sbb lembut erk?
hehe.
bek ko amek conductor jep wep.
ha! amek ko. best kot.
ganas! HAHA.