Inevitable Journey

Pengembaraan Yang Membawa Kita Ke Tempat Yang Baru
Dan Yang Akan Membawa Kita Pulang

Dec 5, 2009

Anugerah Skrin 09









bertemakan konsep Arab yang dah semakin menjadi kebiasaan
events besar termasuklah perkahwinan.
I looks very the unique kot.
but still consider the 111 ART the sexy arabian lagi.
haha. peliks. but the pure is too much hot leleh kot.
no komen.

so malam tadi tengok lah benda ni.
harap la my favourites menang.
iaitu TALENTIME!
citer yang tersirat gila, aku pun tak berapa nak paham cerita dia.
but aku tahu value dia.
selain KAMI.
but tak menang laaa.

haaa ni je la yang aku puas hati menang...
  • Drama Terbaik: Tersasar di Jalanmu
  • Pelakon Wanita Terbaik Filem : Liyana Jasmay (KAMI The Movie)
  • Lakon Layar Terbaik : Fariza Azlina Isahak (KAMI The Movie)
  • Rancangan Hiburan Terbaik : Kemuncak Sehati Berdansa 2
  • Rancangan Dokumentari / Majalah Terbaik : Majalah 3 "Gaza"
  • Anugerah Yasmin Ahmad: Jaclyn Victor
ni je kot. dah la nas-t tak menang pelakon lelaki pembantu terbaik.
fuh. tapi overall menang and bolot.. wayang and erma fatima.
conclusion, awarded kan kepada most para seniors pelakon.

my member tu pangkat abang tu pun attended that event.
keep text dia semalam cakap tu ni mostnya aku tak puas hati pasal awards =p
huhu. nasib baik liyana jasmay menang so pergi celebrate somewhere with her.
pastu aku cakap muka dia kena wide zoom kat tv.. dia gelabah.
haha. tak pebenda nya. awak tu sape je nak segan konon.
dia cakap takut kena gosip dengan anak fatimah abu bakar yang sorang tu.
cettt. yayaya! paham tuh =)

papepn boley laaa.

p/s; saya tak tahu maa sangat pasal artis, tanya sumber saya saja laa. thanks =)

2 comments:

NAMP :) said...

uh ? you watch this show ?
tak minat aku dgn benda gini2
takat tgk tu boleh la kot :P

caPiek said...

hee. layan jep la kdg2.
kene update gk la psl artis msia ni.
hu.