Inevitable Journey

Pengembaraan Yang Membawa Kita Ke Tempat Yang Baru
Dan Yang Akan Membawa Kita Pulang

Aug 26, 2009

shopping spree

spree? haha.
aku tak tahu la kali ni macam tak patut je add "spree" tu.
bukan la apa, aku tak da mood lansung nak pergi beli-belah la bagai.
Boleh, but not exactly in mean time.
Duit pun tengah banyakkan? banyak sangat² kan. huh. huhu.

Mm. Tapi nak buat macam mana.
Mak aku dah ambil cuti, angah pun cuti.
Kena jugak lah.
Alasan lain,
"awal² la, lambat² nanti tak da stok, sesak, etc"

Tapi paling best! lalala.
hah sangat best.
Di Jaya Jusco Seremban 2!
Adoi! Tak tahu nak cakap apa.
Agak geram la sebab semalam rancang nak pergi Melaka.
Tak kisah la.

Mm. so ada la sikit² aku usha kedai² ni.
Tapi, tak banyak yang attract hati aku pun.
"Sepesen" haha.

Antara kedai²nya;
  • Giordano
  • F.O.S
  • Jeans shop
  • Nicole
  • Converse
  • kedai beg
  • etc
Haha. aku tertarik pun kat benda² lain such as beg, kasut and of course, food! haha.
Yang mana bukan senarai untuk dibeli lagi.
Keling tak keling.
Tak pa, layan je lah janji tak susahkan diri.














SDAR's hottest brand. - Biela wants this perhaps.














F.O.S? tak suka sangat. hehe!














baju yang paling cantik nampak tapi.... yang kat rumah twice cantik! hu.














angah - shopaholic sometimes or even a shop taster! haha. =P














my mom with mask - budak!














I like that sweather, ek? - trying a jacket. Motif!?






last² beli jeans je.
haha. Itu lah aku.






but overall aku enjoy sikit la,
tapi yang pasti aku akan pergi jugak KL!
haha. Sebab aku dah ada perunding fashion. kot. huhu.
Yelah, agak tersentap when someone said,
'the way you dressed is bad'
padahal dia tak reti shopping pon! haha.
Yelah pakcik, saya akan pakai songkok ok dengan baju melayu hari² tak kira masa.
=P

korang bila pulak?
share la pengalaman shopping yang pernah tak ikhlas.
hahaha.

No comments: