Inevitable Journey

Pengembaraan Yang Membawa Kita Ke Tempat Yang Baru
Dan Yang Akan Membawa Kita Pulang

Aug 27, 2009

The Migrate - Part 1

Hari ini.
Plus minus 10am tadi gerak pergi Sekolah Dato' Abdul Razak.
Dengan parents aku.

Pergi pejabat sekolah,
HM ada meeting, GPK HEM tak ada pulak.
Nasib baik GPK 1 ada.
Puan Norzila.

So discuss la pasal ni semua.
Last² dapat juga.
Tapi yang tak puas hati bila benda yang tak patut bagi tahu,
dia sebuk la nak cakap.
Memang la kena cakap semua tapi aku tak nak la besarkan lagi perkara ni.
Plus, benda tu tak membantu aku pun.
Last² Pn. Norzila sendiri cakap.
"yang ini sebenarnya tak payah tulis sebab surat ni nak bagi SBP, nanti perkara ni lagi besar,
semua akan terlibat, tapi cikgu tak kisah la kamu nak tulis tapi nanti kesan dia"

Haha. Aku dah cakap awal² tak perlu mention lagi² proofs yang aku record tu.
No need la sebab aku nak keluar bukan aku nak keruhkan lagi keadaan yang sedia ada keruh kan.
Cikgu tu pulak agak terkejut.
Ayah aku pulak - (malas nak cakap respon)

Then settle la, aku boleh pindah tapi kena jumpa pengetua sekolah baru (lama) dulu la.
So tadi apa yang sempat ambil aku ambil.
Yang dalam kelas je. Blok kunci pulak. So buka sekolah nanti baru ambil.

There are some pics;











the entrance











main building - susunan trophies di pejabat




Trofi yang paling aku sayang.
"The treble clef trophy"
Sempena Naib Johan,
Festival Final Wind Orchestra
kali ke - XI 2009






My ex-class =p

































lovely tidy locker!
hehe!




so ini je la yang dapat diangkut.
yang lain² buka blok nanti





_______________________________________________________________

Actually, I am happy and fuhh lega.
but, deep in my heart says
Ya Allah. Sedihnya!

Nasib baik aku tak nangis, hujan yang turun lepas tu.
Tapi tengoklah nanti part 2 "The Migrate"
Maybe banyak gamba aku dengan budak².
Menangis perhaps! hehehe.

So lepas tu dalam kereta pok pek pok pek la pulak.
Agak lancang aku cakap untuk protect diri from benda yang obviously salah tu.
bla3. Lupakan!
Chill!
Prove it capik! - panjang

p/s : berita ni dah public =)

2 comments:

hana said...

hahaha
goodbye SDAR!!!
hope anda pilih yg terbaik!!
but
memang terbaik pon!!!
hahaha
pas ne if aku ader program kat sdar!!
x jumpe hang lagi la!!
hahaha
x payah nak ponteng kelas!!
hahahahaha
hana

Anonymous said...

weyh,, gonna miss u as a truly fren kat sdar,,,
mmg ko dok kat sdar ni , makin lame makin rosak ,,hakhakhak,,,
escape class la ,assembly,, escape assembly leh trima lagi but class,nOOOO!!
ur academics gonna me totally down kalo escape class ni,,,
anyway gudluck for your spm next year,, try hard and the crucial is study smart from now on,k,,,
especially da elektif subject,,


keep in touch, myspace: myspace.com/kukuman92
asslamualay kum,,, ;3
from me,ku muhammad nur azmi,, (kuazmi ;D)